Tuesday 24 January 2012

ADVANCED SYSTEM CARE 5 FULL CRACK!!

Ada dua perkara yang kebanyakkan penguna komputer akan risau iaitu security komputer dan prestasi komputer, dan apabila bercakap tentang security banyak tools yang boleh anda install dari firewall dan antivirus hingga ke malware dan spyware removal, tetapi apabila bercakap tentang perfomance anda mestilah memilih tweaking software yang sesuai untuk komputer anda. Jika tersalah pilih tweaking tools yang salah mungkin akan anda berdepan dengan pelbagai masalah termasuk perlu menghadapi error yang kita sendiri tidak tahu seperti windows error.
Kebanyakkan orang mesti akan mencari registry cleaner atau tweaking tools untuk meningkatkan prestasi komputer, tanpa perlu pergi kesemua bahagian didalam system windows untuk memperbaiki error sekaligus juga akan mempercepatkan kerja kita. iObit Advanced System Care Pro 5 meliputi perfomance dan juga security, amat sesuai untuk setiap komputer dan yang paling penting ia selamat digunakan.





Program ini telah membahagikan fungsinya kepada empat seksyen yang pertama ‘Quick Care’ menawarkan scan yang pantas yang mana anda akan menggunakan ia setiap hari. Walaupun scan yang pantas seksyen Quick Care juga dilengkapi funsi ‘Quick Malware Removal’ scan ini menyemak dan membuang infection files dari komputer secara pantas; Privacy Sweep membersihkan internet histor, dan terdapat tools seperti ‘Registry Cleaner’ yang dipanggil ‘Registry Fix’, Junk Files dan Shortcut Fix.
Funsi Deep Care terdapat di seksyen yang kedua, menyediakan full scan kepada komputer, fungsi yang sama digunakan oleh ‘Quick Care’ terdapat di ‘Deep Care’ scan ini dijalankan dengan lebih mendalam. Selain itu seksyen ini ditambah dengan Disk Defragment, Vulnerability Fix, Disk Scan, System Optimization, Registry Defrag dan Startup Optimization untuk memberi prestasi yang kukuh untuk komputer. Scan ini akan menyemak keseluruhan komputer jadi ia akan mengambil masa yang agak lama daripada ‘Quick Care’. Fungsi Deep Care tidak perlu dijalankan selalu cuma tiga hari sekali sudah memadai, tidak akan menjejaskan komputer jika dijalankan selalu.














Ok tanpa byk ckp lagi terruskan mendownload advanced system care 5 ini
di link telah saya sediakan..



ADVANCED SYSTEM CARE 5
KLIK HERE!!

KEY FOR AKTIV SOFTWARE


p/s:matikan matikan sambungan internet sebelum 
memasukan key untuk upgrade advancer kew versi PRO

SEKIAN TERIMA KASIH!!



No comments:

Post a Comment

Last Visitor!!

Best Friend

Followers

Translate Pages

Total Pageviews

Trafic Widget..

By Mohd Pakis. Powered by Blogger.

Histats

Sungguh sedap.blogspot.com

logo 2

Ping Busuk Trafic!!

join to fb

Ping Banner!!

Post Pilihan!!

 
 

About

Online :1

Templates by Profile Link Services | website template | article spinner by Blogger Templates